Elinor Karlsson

Rapunzel Of Sweden <3
Åå idag fick jag hem mitt löshår ifrån Rapunzel Of Sweden!! Jag beställde Quick and Easy, tejp som man sätter i för jag är så trött på att ha clips som ska sättas i och ur hela tiden, så jag ska prova detta. Jag beställde som vanligt färgen #60 i 50 cm.
För ett år sen så satte jag i microringar men det sög ju... Asså det va fint dom första två dagarna men när jag duschade första gången bara blev det skitfult och microringarna ramlade ur och allt bara så förjävligt ut. Och när jag skulle ta ur dom så fick jag sån panik så jag typ ryckte sönder hela håret så det blev skittunt... rekommenderar ej, nog för att jag köpte nåt skit från eBay då men ändå.... Men jag lärde mig nåt iallafall så denna gången lägger jag några extra kronor på äkta löshår så ska vi se om det blir bättre. Jag tänkte sätta i det själv för jag tror inte det är så svårt egentligen. 
Jag beställde även schampo, conditioner, inpackning och riktiga tillbehör också för nu känner jag att ska man göra det, så ska det va på riktigt. Jag tycker inte produkterna från Rapunzel är så särskilt dyra heller egentligen. 
Men först ska jag till frisören den 7 november och klippa till topparna på mitt egna och så ska jag färga utväxten och sedan sätter jag i det! Jag ska försöka få så bra bilder som möjligt när jag gör det så ni kan se. Så får vi se hur det går, hur det håller och hur kvalitén är. Jag är sååå taggad!!!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress